panowie, dziś już na maksa się wkurzyłem, rano zachodzę do garażu, zanim odalam sprawdzam czy jest paliwo pomiędzy filtrem a pompką i jest, próbuję odpalić, raz,drugi,trzeci i nic, dopiero za czwartym razem odpuściła. podpiąłem vag i okazało się to o czym trąbili tu wszyscy a ja byłem pewny że mnie to nie tyczy, otóż kąt wtrysku na poziomie 36....więc macha do góry i dawaj do pompki. ustawiłem kąt na 54....powinno być good nawet za dużo roboty nie było...a mechanika co robił rozrząd za wory powieszę na tym mrozie może to go czegoś nauczy
niepokojący szum w O1
Zwiń
X
-
niepokojący szum w O1
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Moje pytanie dotyczy niepokojącego szumu, który słychać w mojej Octavii. W czasie jazdy, szczególnie podczas rozpędzania auta na biegach 1,2,3 po wciśnięciu sprzęgła w celu przełączenia na wyższy bieg, przez 1-2 sek. słychać szum. Zauważyłem to kilka dni temu. Nie jest to turbina, bo ona wydaje przyjemny dla ucha gwizd. Czy ktoś z szanownych posiadaczy Octavii podpowie, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Korzystając z okazji wszystkich gorąco pozdrawiam.
Roland.Roland
-
-
spoko stary
dużo silników to miało
niektórzy dalej mają, a nie którym przeszło (mi np.)->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz